פורץ דלתות בתל אביב

פורץ דלתות בתל אביב

פורץ דלתות בתל אביב, זה שיעשה לכם את העבודה במהירות וביעילות לעיתים קשה למצוא. במיוחד היום כאשר מחפשים איש מקצוע, לא משנה באיזה תחום, מגיעים לתוצאות רבות עד שהעין שלנו כבר לא יודעת במי לבחור.

זה הזמן להכיר אותנו, אנו נותנים שירות פריצת דלתות מהטובים שייצא לכם לעבוד איתם. פורץ דלתות בתל אביב מקצועי שמגיע בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. תוכלו בכל שלב להתייעץ איתנו ולקבל מאיתנו שירות איכותי ובמחיר הוגן.

תיקון דלתות בתל אביב כל סוגי הדלתות ועד רבע שעה אצלך
תיקון דלתות בתל אביב כל סוגי הדלתות ועד רבע שעה אצלך

מהו השירות של פורץ דלתות בתל אביב?

כאמור, כשאתם מחפשים פורץ דלתות בתל אביב, תקבלו תוצאות רבות של בעלי מקצוע. זהו בדיוק הזמן לעשות מעט סדר ולהסביר לכם כיצד השירות הזה בכלל נראה ואיך תדעו שאתם צריכים לחפש פורץ דלתות בתל אביב.

כמו שכולם יודעים, יש סוגי דלתות רבים שאנחנו משתמשים בהם יום יום, דלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות רכב ועוד. לכל דלת סוג הפריצה המותאם לה. יתר על כן, יש דלתות שניתן לפתוח אותה בכוחות עצמכם אפילו אם אינכם נחשבים אנדמן.

בנוסף, לא מעט מהתקלות השכיחות, בכלל אינן כתוצאה מתקלה הנגרמת במנגנון הדלת. כגון ידית דלת שנפלה בדלת פנים שאז צריך מברג כדי לפתוח את הדלת ולהתקין ידית חדשה שניתן למצוא בכל טמבוריה קרובה לביתכם.

הרבה מתבלבלים בין צילינדר למנעול בואו נעשה לכם סדר בדברים!
הרבה מתבלבלים בין צילינדר למנעול בואו נעשה לכם סדר בדברים!

או דלת כניסה לבית שניתן לפתוח אותה רק מבפנים ואז ניתן להשתמש בבקבוק פלסטיק. יש מדריכים רבים באינטרנט וכן כאן באתר זה ניתן לקבל הדרכה כיצד לבצע בכוחות עצמכם את פתיחת הדלת.

בכל מקרה, נתקלתם בבעיה? התקשרו למספר המופיע בתחתית העמוד והתקשרו לשיחת ייעוץ ללא התחייבות לבקשת עזרה טלפונית מהמומחים שלנו.

השירות שפורץ דלתות בתל אביב מציע מגוונים ויכולים לכלול בין השאר:

  • שכפול מפתחות
  • שחזור מפתחות שאבדו
  • פריצה ותיקון דלתות כניסה ודלתות פנים
  • טיפול בדלתות חשמליות ופריצתן
  • פריצת דלתות רכב, גם דגמים גרמניים
  • התקנות שונות
  • פריצת כספות
  • ועוד
התקנת מנעול לבית מחירים ועלויות
התקנת מנעול לבית מחירים ועלויות

אלו מקצת השירותים שנותן פורץ דלתות בתל אביב. אנו מגיעים עם הציוד הדרוש לכל בעיה, עם תעודת יושר מהמשטרה המעידה כי העבודה שתעשה עבורכם תעשה ביושר עם המוצרים המקוריים כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות והבטוחות לשמירת ביטחונכם האישי.

מדוע חשוב שפורץ דלתות בתל אביב יהיה זמין 24 שעות ביממה

לא מעט מן התקלות מתרחשות דווקא בשעות שלא צפויות, כגון בחזרה הביתה בשעות המאוחרות בעת מגלים כי נאבד המפתח בדיוק רק כשהגעתם כבר אל הדלת. במקרים אלו ניתן לחכות יום או יומיים עד לקבלת שירות ותצטרכו איש מקצוע שיגיע אליכם בהקדם על מנת שתוכלו לחזור כמה שיותר מהר לשגרת החיים.

כאמור ישנן לא מעט מקרי חירום הדורשת את המהירות של המנעולן, לכן השירות שאנו נותנים הוא לאורך כל שמות היממה, כולל השעות הקטנות של הלילה וכולל סופי שבוע וחגים.

מנעולן דלתות חכמות בתל אביב רק אצל המקצוענים!
מנעולן דלתות חכמות בתל אביב רק אצל המקצוענים!

כשמדובר במקרי חירום, פורץ דלתות בתל אביב יכול להגיע בתוך 20 דקות מרגע הקריאה בדיוק כמו שכתוב למעלה, ללא אותיות קטנות וללא התחכמויות.

כמה עולה שירות פורץ דלתות בתל אביב?

לא מעט שואלים כמה עולה השירות שאנו מספקים. מבלי לראות את התקלה ומבלי להכין מה גרם לתקלה, לא נוכל להתחייב מראש על המחיר, מה גם שיש הבדל בין תעריף יום לתעריף לילה.

מגיע עד אלייך עד רבע שעה מזמן הקריאה
מגיע עד אלייך עד רבע שעה מזמן הקריאה

עם זאת, נוכל להתחייב בפניכם על מחיר אטרקטיבי המתאים לכל כיס תוך עבודה מקצועית שלא משאירה סימנים ולא חבלות על הדלת.

כמו כן, על מנת לקבל את המחיר המותאם אליכם, התקשרו אלינו וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד. על מנת לקבל מחיר מדויק וסופי צריך לדעת מה סוג הדלת, מה סוג המנעול, עד כמה העבודה מורכבת, מה מרחק הנסיעה והמיקום הגאוגרפי של התקלה, מספר אנשי הצוות הדרושים לתקלה שאיתה אתם מתמודדים שעת העבודה ועוד.

להלן כמה דוגמאות שיעזרו לכם לקבל מעט סדר לגבי המחירים:

עלות ביקור מנעולן פריצת מנעולים לא תעלה יותר מ-250 שקלים בשעות העבודה הרגילות.

התקנת מנעול בדלת יכולה להיות בין 200 עד 400 שקלים. במידה ומדובר רק בהחלפת צילינדר בדלת פלדלת המחיר ינוע בין 300 שקלים ל-550 שקלים.

חשוב לציין, רבים מתבלבלים בין המושגים צילינדר ומנעול. תוכלו להסתכל בין דפי האתר ולקבל הסבר מפורט מהו המנעול ומהו הצילינדר. בקצרה ניתן להגיד כי הצילינדר הוא הצינור שאליו נכנס המפתח והמנעול הוא מנגנון הדלת הפנימי שמופעל ברגע שהצילינדר מסתובב בתוכו.

איבדת את המפתח אל חשש, זה קורה לכולם! אני כבר בדרך לסדר את העניין
איבדת את המפתח אל חשש, זה קורה לכולם! אני כבר בדרך לסדר את העניין

במקרה של דלת טרוקה, דלת שלא ניתן לפתוח מבחוץ אלא רק מבפנים, עלות עבודה כזו נחשבת לזולה ועולה בין 150 שקלים ל-250 שקלים.

חשוב להבין, ככל שהדלת היא מאסיבית יותר, חשמלית או מתוחכמת יותר מחיר השירות יכולה לעלות. בסופו של דבר אין להשוות עבודה של פריצת רכב גרמני כגון BMW או האאודי הנחשבים רכבים יקרים יחסית לדלת מחסן העשויה מעץ.

פריצת דלתות בתל אביב רבע שעה אצלך עם כל הציוד שצריך לעבודה!
פריצת דלתות בתל אביב רבע שעה אצלך עם כל הציוד שצריך לעבודה!

פעולות פשוטות שימנעו מכם להזמין פורץ דלתות בתל אביב

לאחר ניסיון של מעל 15 שנים בתחום, לא מעט פעמים, לאחר שאנו פותרים את התקלה, מתקנים, מחליפים או מבצעים התקנה, לרוב נשאלת השאלה מה לעשות על מנת שפעם הבאה לא תזדקקו לשירותיו של פורץ דלתות בתל אביב.

לשאלה זו אנו מציעים מספר דברים שיכולים לסייע. ראשית, על מנת לא לאבד מפתח, ניתן לחבר אליו מחזיק מפתחות מהבהב או משמיע צפצוף על מנת שתוכלו למצוא אותו בקלות.

כמו כן, מומלץ אחת לתקופה לשמן את המפתח ואת הצילינדר על מנת להאריך את זמן חייהם ולגרום להם לעבוד למשך תקופה יותר ארוכה.

ניסיון, אמינות ומחיר טוב התקשרו עכשיו למנעולן בתל אביב
ניסיון, אמינות ומחיר טוב התקשרו עכשיו למנעולן בתל אביב

פעמים רבות כאשר מדובר בדלת כניסה לבית, אנו ממליצים להתקין מנעול פרפר, כלומר צילינדר שמצידו השני יש מפתח קבוע שלא דורש הכנסת מפתח מהצד השני שיכול למנוע את הכניסה בעת מישהו בבית ושכח להוציא את המפתח מהצילינדר.

בכל הקשור לעולם הרכבים, תמיד אנו ממליצים על שכפול מפתחות ושלטים נוספים שתמיד יהיו בנמצא במקרה שמפתח אחד נאבד. לא רק ברכבים, אלא בכלל, מפתחות רזרביים יכולים לפתור בעיות ולגרום לכם למצוא פתרון בעצמכם גם ללא הזמנת מנעולן.

מנעולן מאושר על ידי משטרת ישראל
מנעולן מאושר על ידי משטרת ישראל

כל אותם הפעולות יחסכו לכם את הכסף וימנעו מכם ראש מיותר. עם זאת, חשוב להדגיש שוב, אם אינכם מקצועיים, אל תנסו לפרוץ דלת בכוחות עצמכם. מי שלא מיומן מספיק יכול ליצור סיבוכים ותקלות קשות יותר שיגרמו לכם להוציא בסופו של דבר הרבה כסף.

פריצת כל סוגי הדלתות בתל אביב
פריצת כל סוגי הדלתות בתל אביב

לסיכום

כאמור כל דלת עומדת בפני עצמה, לכל דלת יש את שיטת הפתיחה שלה ולכל דלת סיבוכים ייחודיים הדורשים בעל מקצוע מיומן ומקצועי. בכל שלב, במקום להתלבט ולהתחיל לחפש פורץ דלתות בתל אביב מתוך המבחר הקיים, פשוט הרימו אלינו צלצול ונסו לשמוע כיצד אנו נשמעים מן הצד השני ואלו שירותים אנו יכולים לספק לכם.

מנעולן מוסמך ומורשה בתל אביב והסביבה רבע שעה אצלך בבית
מנעולן מוסמך ומורשה בתל אביב והסביבה רבע שעה אצלך בבית

על כל עבודה שאנו מבצעים, בסיומה תקבלו אחריות ותוכלו תמיד לפנות אלינו במידה והתקלה חוזרת על עצמה. כמו כן, רמת השירות שתקבלו אצלנו הם מהגבוהות ביותר בתל אביב והסביבה.

אין צורך להיכנס ללחץ ולחיפושים אין סופיים, פשוט קראו בהמלצות וקראו לנו אם אתם מחפשים פורץ דלתות בתל אביב.

מנעולן בתל אביב אייקון מלא לאתר
וואי איזה כייף שהגעתם!

הכנתי לכם מאמר ממש שווה בנושא:

פורץ דלתות בתל אביב

אם בא לכם לקצר ולקפוץ קדימה, אתם יכולים ממש מכאן:

תקפיץ אותי ישר ל...

לקוחות מבסוטים

בואו תשמעו מה שכמה לקוחות שממש מרוצים אומרים עליי

"נזקקתי לפורץ מנעולים בתל אביב באמצע לילה, והשירות שקיבלתי היה מעולה מההתחלה ועד הסוף"
יונתן
תל אביב
"הרכב ננעל לי כשהמפתחות בפנים, חיפשתי בגוגל פורץ רכבים בתל אביב, והם הגיעו ופרצו לי את הרכב תוך דקות"
מאיה
תל אביב
"בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה לבצע החלפת צילינדר בתל אביב, הם הגיעו וביצעו לי את העבודה לשביעות רצוני"
שילת
תל אביב
מנעולן חמוד בתל אביב 1 min

חייב מנעולן?
יצאת גאון וננעלת מחוץ לבית?
הגעת למקום הנכון!

ורבע שעה אני אצלך

רק שנייה לפני שהמנעולן הולך..

אם אתם לא מתמצאים בשמירת ותחזוקת הדלתות והמנעולים, רצוי שתבקשו טיפים מאריאל המנעולן.

תחזוקה טובה של המנעול והדלתות ימנעו הישנות של בעיות בעתיד, וככה לא תיתקלו שוב בתקלות האלה שיצריכו קריאה למנעולן. המנעולנים שלנו ישמחו לתת טיפים מקצועיים מהידע שלהם.