דלתות

פורץ מנעולים בתל אביב

אם הגעתם לפה כנראה שאתם בבעיה, ואריאל המנעולן כאן בשביל לפתור לכם אותה. בטח אתם הלכתם למסעדה מצוינת בשרונה וגם שתיתם כוס יין נחמדה על הדרך, אחר כך הלכתם לראות הצגה מטריפה בהבימה, תפסתם מונית וחזרתם הביתה שמחים ומרוצים. אבל מה קרה מיד כשהגעתם לבית? המפתח נשבר במנעול! כבר כמה פעמים בימים האחרונים הרגשתם שקשה לסובב אותו, ושהוא לפעמים בקושי נכנס למנעול, ואמרתם לעצמכם שתטפלו בזה בהזדמנות. אבל זהו, זה כבר מאוחר מדי.

מנעולן בתל אביב 1

מה עושים עכשיו? איך ברירה, אתם חייבים להזמין פורץ מנעולים בתל אביב. אז כן, אתם אצל אריאל המנעולן ופה אתם תקבלו את המענה האולטימטיבי למקרה החירום שלכם. רק תעשו טובה, פעם הבאה תטפלו במקרים כאלה כשאתם שמים לב לבעיה, ואל תדחו אותה. ככה אתם תקלו גם על עצמכם וגם על פורץ המנעולים.

מתי נצטרך להזמין פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים יכול לעזור לכם עם כמה סוגי מנעולים:

  • דלתות
  • כלי רכב
  • כספות
  • מנעולים לאופניים/אופנוע
מנעולן תל אביב
מתי נצטרך להזמין פורץ מנעולים

פריצת דלתות

הדלת היא זו ששומרת על המבצר שלכם, על הפרטיות שלכם, אם זה בבית ואם זה בעסק שלכם, במשרד שלכם, או בכל מקום אחר שתוכלו לחשוב עליו. לדלתות וגם למנעולים, כמו כל מכשיר אחר, יש בלאי, פג תוקף. אם אתם לא תתחזקו את הצילינדרים ואת הדלת עצמה, הבלאי שלה יבוא אפילו עוד יותר מהר. פורץ מנעולים בתל אביב יוכל לעזור לכם במקרים הבאים:

מפתח שהלך לאיבוד
לא מוצאים את המפתח? אין סיבה לבהלה – יוסי רבע שעה אצלכם

צילינדר תקול – הצילינדר שלכם יכול להתקלקל מכמה סיבות. כשאתם גרים בתל אביב, הדבר הראשון שאפשר לחשוב עליו הוא הלחות. הלחות שבאוויר יכולה לגרום למנעול שלכם קורוזיה והוא יכול להתקלקל מבפנים, וככה המפתח יוכל להישבר, או שיהיה קשה לסובב אותו בתוך הצילינדר. הצילינדר יכול גם להתקלקל כתוצאה מחוסר תחזוקה, מבלאי של השנים שעוברות ומטריקות חזקות של הדלת.

מפתח שנשבר
מפתח שנשבר בצילינדר – כן כן, הצילינדר יכול להיות תוקפני לפעמים

מפתח הלך לאיבוד/נשבר במנעול – יכול להיות שאתם יצאתם למתחם הנמל, רקדתם והשתכרתם עם חברים שלכם, ותוך כדי כל הבלגאן איבדתם את המפתח שלכם. יכול להיות שהמפתח עצמו קצת התעקם בלי ששמתם לב. אתם חייבים להזמין פורץ מנעולים בתל אביב שישכפל לכם מפתח במקרה הצורך, או  שישלוף את המפתח השבור מתוך המנעול במינימום נזק ויעזור לכם להחליף את הצילינדר אם לא תהיה ברירה.

מפתח שהלך לאיבוד 2
מפתח שנאבד לכם באמצע הרחוב

דלת טרוקה – ישנם מקרים שבהם הדלת נטרקת בטעות וננעלת מבפנים, והמפתח לא נמצא עליכם. אין לכם איך להיכנס בדלת, אין לשכנים שלכם מפתח ספייר, אתם תקועים! בדיוק בשביל זה יוסי המנעולן זמין בשבילכם 24 שעות, ויגיע תוך 15 דקות מרגע הקריאה.

פורץ רכבים בתל אביב

אמנם כלי הרכב החדשים נפתחים עם שלט, ואפילו אין להם סוויץ' להנעה, אבל עדיין ישנם רכבים רבים שכן עובדים עם מפתחות, לפחות בהנעה. בכל מקרה גם פה ישנם מקרים שבהם יכול להיות שהמפתח נתקע בסוויץ', או שהוא הלך לאיבוד. אולי גם נעלתם את האוטו עם המפתח בפנים בטעות, זה גם יכול לקרות. פורץ מנעולים בתל אביב יגיע אליכם עם כלי הפריצה המתאימים לכלי הרכב שלכם ויחלץ אתכם בכל מקום שלא תהיו.

שכפול או שחזור מפתח/שלט – יכול להיות גם שהשלט שלכם פתאום לא עובד, או אולי הקודן, או האימובילייזר, ישנם מקרים רבים שבהם אתם תוכלו להיעזר בשירות של אריאל המנעולן. במקרה הצורך פורץ הרכבים יוכל לשכפל לכם את המפתח והשלט, או אפילו לשחזר אותם אם אין לכם ספיירים.

מנעולן בתל אביב 2

הפורץ יכול לעזור לכם גם עם רכבים ישנים, גם רכבים חדשים וגם רכבי יוקרה. למעשה הידע והניסיון שיש לאיש המקצוע מאפשר לו לפרוץ כמעט לכל סוגי הרכב הקיימים בישראל, רק תגידו בטלפון איזה כלי רכב יש לכם, ואנחנו נבוא עם הכלים המתאימים כדי לתת לכם שירות איכותי ומהיר.

פורץ כספות

בהרבה בתים ובתי עסקים בישראל יש כספות. בבתים ישנן כספות ביתיות יותר קטנות, בדרך כלל הן די דומות לכספות שאתם רואים בבתי המלון, ובבתי עסק ישנן בדרך כלל כספות יותר גדולות ומאסיביות שנותנות רמת מיגון הרבה יותר גבוהה. אם הכספת נתקעה לכם ואתם לא מצליחים לפתוח אותה, אל תהססו לקרוא לפורץ מנעולים בתל אביב שייתן לכם את השירות הראוי.

כמובן, אם מדובר בכספת של בית עסק, אז כנראה שמדובר בכספת הרבה יותר גדולה וכבדה. ככל שהכספת גדולה יותר, ככה גם כלי הפריצה של פורץ כספות בתל אביב יהיו יקרים יותר ומסובכים יותר לתפעול. בשביל מקרים כאלה רצוי להזמין איש מקצוע שיש לו ניסיון של שנים רבות, שהוסמך במקומות המיועדים לכך, ונתנו לו את הידע הדרוש כדי להתמודד עם כספות כאלה.

מנעולן בתל אביב 3
ככל שהכספת גדולה יותר כך הפריצה אליה מורכבת יותר – אין ספק שחייב איש מקצוע עם ניסיון בפריצת כספות

פורץ מנעולי אופניים

הרבה אנשים שמתגוררים בתל אביב משתמשים באופניים רגילים או חשמליים, או בקורקינטים, אופנועים או כל כלי אחר שמנייד אותם בקלות ובמהירות ברחבי העיר הפקוקה. כשהדו-גלגלי הופך להיות כלי הרכב העיקרי שלכם, רצוי גם שאתם תשמשו במנעול איכותי כדי למנוע את גניבתו. אתם יכולים להשתמש במנעול מתקפל, מנעול פרסה ומנעול שרשרת פלדה. מנעולים מסוימים יהיו יותר קשים לפורץ לפרוץ, ומנעולים מסוימים יהיו יותר קלים. בכל מקרה, אם פורץ עשה למנעול שלכם נזק מסוים, זה הזמן להזמין פורץ מנעולים בתל אביב שיתקן לכם את מנגנון הנעילה של המנעול ואולי גם ימליץ לכם על מנעול טוב לדו-גלגלי שלכם.

פורץ מנעולי אופניים
איבדתם את המפתח של המנעול אופניים? יוסי מומחה של מנעולי אופניים

אז אחרי שהבנתם באילו מקרים אתם תצטרכו להזמין פורץ מנעולים, חשוב שתדעו בכלל מי הוא פורץ  המנעולים ואיך לדעת שאתם מצאתם סוס מנצח:

ככה תמצאו פורץ מנעולים איכותי

כל פורץ מנעולים מוסמך שמוכר על ידי המדינה למד את המקצוע במוסדות לימודים המיועדים לכך, שבהם הוא מקבל את כל הידע שהוא צריך כדי לעזור לכם בכל תקלה שתבוא בדרככם. כדי למצוא פורץ מנעולים בתל אביב שיהיה מקצוען ואיכותי אין לכם ברירה, אתם חייבים להתחיל עם גוגל. בגוגל תוכלו למצוא פורצי מנעולים רבים עם שירותים ומחירים שונים. תהיו בטוחים שאתם נכנסים לאתר של אריאל המנעולן ותרימו מיד טלפון. כבר כשתדברו בטלפון רצוי שתשאלו אותנו שאלות מקצועיות, תסבירו לנו מה הבעיה שבה נתקלתם ואפילו תצלמו אותה. ככה אתם גם תשמעו ותוכלו להבחין אם יוסי המנעולן מקצועי או לא, וגם תוכלו להבין שמדובר בבן אדם אמין.

פורץ מנעולים איכותי

חשוב שתנסו לסגור מחיר מראש ככל האפשר כדי שלא תיפלו על נוכל. כשנגיע אליכם תבקשו מאיתנו גם את תעודת ההסמכה ותעודת היושר, ככה תדעו שלא מדובר בחאפרים. מפה יש לכם פורץ מנעולים בתל אביב בתוך הבית, שיהיה מקצועי ויעזור לכם בבעיה שלכם – אתם בידיים טובות.

מחירים פורץ מנעולים בתל אביב

ביקור פורץ מנעולים בתל אביב: 300-150 ₪

פריצת כספת ביתית בתל אביב: 500-250 ₪

פריצת דלת טרוקה בתל אביב: 300-200 ₪

פריצת צילינדר בתל אביב: 350-150 ₪

פריצת דלת פלדלת בתל אביב: 600-400 ₪

פריצת דלת עץ בתל אביב: 400-300 ₪

שכפול מפתחות לרכב בתל אביב: 1,500-50 ₪

שחזור מפתחות לרכב בתל אביב: 2,000-300 ₪

מנעולן בתל אביב אייקון מלא לאתר
וואי איזה כייף שהגעתם!

הכנתי לכם מאמר ממש שווה בנושא:

פורץ מנעולים בתל אביב

אם בא לכם לקצר ולקפוץ קדימה, אתם יכולים ממש מכאן:

תקפיץ אותי ישר ל...

לקוחות מבסוטים

בואו תשמעו מה שכמה לקוחות שממש מרוצים אומרים עליי

"נזקקתי לפורץ מנעולים בתל אביב באמצע לילה, והשירות שקיבלתי היה מעולה מההתחלה ועד הסוף"
יונתן
תל אביב
"הרכב ננעל לי כשהמפתחות בפנים, חיפשתי בגוגל פורץ רכבים בתל אביב, והם הגיעו ופרצו לי את הרכב תוך דקות"
מאיה
תל אביב
"בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה לבצע החלפת צילינדר בתל אביב, הם הגיעו וביצעו לי את העבודה לשביעות רצוני"
שילת
תל אביב
מנעולן חמוד בתל אביב 1 min

חייב מנעולן?
יצאת גאון וננעלת מחוץ לבית?
הגעת למקום הנכון!

ורבע שעה אני אצלך

רק שנייה לפני שהמנעולן הולך..

אם אתם לא מתמצאים בשמירת ותחזוקת הדלתות והמנעולים, רצוי שתבקשו טיפים מאריאל המנעולן.

תחזוקה טובה של המנעול והדלתות ימנעו הישנות של בעיות בעתיד, וככה לא תיתקלו שוב בתקלות האלה שיצריכו קריאה למנעולן. המנעולנים שלנו ישמחו לתת טיפים מקצועיים מהידע שלהם.