החלפת מנעולים בתל אביב

החלפת מנעולים בתל אביב

החלפת מנעולים בתל אביב, הדרך הבטוחה לשפר את הבטיחות שלנו. אם אתם מחפשים החלפת מנעולים בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. אריאל מנעולן בתל אביב, מנעולן מוסמך עם ניסיון של יותר מ-15 שנים, יכול לענות בדיוק על הצרכים שלכם בכל הקשור להחלפות מנעולים וצילינדרים וכן התקנות שונות.

אין צילינדר שלא החלפנו! מעל 10 שנות ניסיון
אין צילינדר שלא החלפנו! מעל 10 שנות ניסיון בהחלפת מנעולים

החלפת מנעולים בתל אביב היא לעיתים חיונית לעסקים או בתים פרטיים המחפשים לשפר את הבטיחות האישית שלהם. בסופו של דבר, מטרת כל דלת בעולם, מדלת הכניסה לבית, דלת המכונית או דלת הכספת, היא לשמש חוצץ בין מרחב ציבורי למרחב פרטי. דלת לא תקינה היא "פרצה לגנב". לכן, מנעולים ישנים או שבורים יכולים להיות מטרד רציני ולפגוע בתחושת הביטחון שלנו. החלפת המנעול תשפיע על תחושתכם האישית וזו הנקודה החשובה.

על מנת להחליף מנעול כל מה שצריך הוא קודם כל להבין מה התקלה ומשם נוכל להתקדם.

החלפת מנעולים על ידי מנעולן מוסמך
החלפת מנעולים על ידי מנעולן מוסמך – שלא יגרם לכם נזק לדלת!

כמה נקודות חשובות על החלפת מנעולים בתל אביב

אריאל מנעולן בתל אביב, הינו עסק המספק שירות ללקוחותיו הכולל החלפת מנעולים בתל אביב. אנו נותנים שירות כולל שירות חירום, 24 שעות של היממה ושבעה ימים בשבוע כולל סופי שבוע וחגים. בסופו של דבר, אירוע שבו הדלת מסרבת להיפתח, תמיד יגיע בזמנים שלא יהיו נוחים.

החלפת כל סוגי המנגנונים של רב בריח
החלפת כל סוגי המנגנונים של רב בריח ושל שאר הפירמות הקיימות בשוק

קחו לכם שנייה אוויר, אם הגעתם לכאן הרי הגעתם למקום הנכון. אין ספק שדלת לא נפתחת יכולה לעצבן אותנו מאוד, אבל חשוב להיות רגועים ולפעול תוך שיקול דעת. אל תדאגו, לא תצטרכו לחכות הרבה זמן, אנו בחברת אריאל מנעולן בתל אביב מגיעים בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. אני אריאל, והשותף שלי מסתובבים ונותנים שירות בפריסה, כך שכל נקודה בתל אביב, מצפונה של העיר ועד דרומה, אנו מגיעים בתוך זמן מהיר.

אתם מזומנים כבר כעת להתקשר אל המספר שבתחתית העמוד ולקבל מאיתנו, ללא התחייבות מצידכם, הצעת מחיר הוגנת ולהתייעץ לגבי החלפת מנעולים בתל אביב או בכל הקשור לתחום המנעולנות.

מנעולן מגיע עד אלייך הביתה ברבע שעה!
מנעולן מגיע עד אלייך הביתה ברבע שעה!

החלפת מנעולים בתל אביב – סוגי המנעול

ראשית חשוב להבין מהו המנעול. לא מעט מהלקוחות שפונים אלינו לצורך שירות החלפת מנעולים בתל אביב שואלים אותנו שאלות שונות וחשובות ולכן חשוב שגם אתם תדעו כמה דברים לפני שאתם פונים לקבלת עזרה.

אומרים שידע הוא כוח, ולכן ככל שתכירו יותר ותבינו יותר יהיה לכם קל יותר להזמין מנעולן שאתם סומכים עליו ויודעים שכל נושא הבטיחות שלכם יש לכם על מי לסמוך. כולנו מכירים את הסיפורים השונים על הזמנת חאפרים שאינם מקצועיים ואינם מיומנים כדי לבצע את העבודה וחלקם אף לא אמינים ויכולים לדרוש כסף רב עבור עבודה פשוטה היכולה להיפתר בתוך דקות בודדות. לכן, קחו לכם את הדקה הזו במידה ואתם לא יודעים ואין לכם את מי לשאול.

מנעול הוא המנגנון שממנו יוצאים הבריחיים אל המשקוף של הדלת. ישנם כל מיני סוגי מנעולים:

  • מנעול עם בריח אחד – לרוב מדובר בדלתות פנים פשוטות שיש מנעול בעל בריח אחד בלבד הנכנס אל משקוף הדלת.
  • מנעול עם ארבעה כיוונים – לרוב מדובר בדלתות כניסה מאסיביות שהבריחים שלהם יוצאים מהצדדים, מלמעלה ומלמטה ובכך הם בטוחים יותר משאר הדלתות.
  • מנעול על ציר – לרוב מנעולים מאוד פשוטים וגם לרוב קטנים יחסית כגון המנעול בתיבת הדואר
  • מנעולים טכנולוגיים – מנעולים עם טכנולוגיות חדשות כגון קוד, טביעת אצבע ומערכות דאטה שונות. גם ברכב יש טכנולוגיה. על פריצת רכבים תוכלו לקרוא במאמרים נוספים במידע שאנו מעניקים כאן באתר.

ההסבר על המנעולים וסוגיהם הוא חיוני כדי להבין שיש הבדל בין הצילינדר למנעול עצמו. הצילינדר הוא בעצם הגליל שנכנס לתוך המנעול. אל הצילינדר נכנס המפתח ומסתובב בתוכו. באמצע הצילינדר ישנה לשונית מסתובבת כתוצאה מסיבוב המפתח ובכך מפעילה את המנגנון של המנעול הנמצא בדלת.

יוסי המנעולן בתל אביב מחליף גם מנעולים חכמים!
אריאל המנעולן בתל אביב מחליף גם מנעולים חכמים!

לעיתים כשמחפשים החלפת מנעולים בתל אביב, לא מתכוונים בהכרח להחלפת מנעול. לעיתים רבות המנעול אינו מתקלקל, אלא בכלל מדובר בהחלפת צילינדר.

חשוב לציין שלרוב הצילינדר הוא שנשחק לאורך השנים הרבה יותר מן המנעול. לכן כדאי תמיד מידי תקופה לשמן את המפתח ולנקות אותו מהצטברות השומן שהוא ספג עליו וכן את הצילינדר עצמו. כך תבטיחו אריכות ימים לציוד שמאבטח אתכם בבית.

מומחים בהחלפת כל סוגי הדלתות
מומחים בהחלפת כל סוגי הדלתות והמנעולים

מה עוד צריך לדעת על החלפת מנעולים בתל אביב?

כשאתם מעוניינים בשירות החלפת מנעולים בתל אביב, צריך לקחת בחשבון כמה נקודות על מנת לקבל את התוצאה הרצויה לכם ואת הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלכם:

  • הגידו למנעולן כמה מנעולים צריך להחליף והיכן הם נמצאים.
  • מה סוג המנעול אותו צריך להחליף – לכל מנעול כלי עבודה משלו.
  • האם מדובר במנעול שצריך להחליף או מנעול שניתן לתקן? לעיתים ההחלפה יקרה יותר מן התיקון.
  • האם מדובר במפתח שאבד או נשחק?
  • האם אתם מעוניינים במפתח רזרבי שיהיה לכם במידת הצורך?

על אותן נקודות המענה יכול להיות מאוד פשוט עבורכם, מהיר ויעיל. חשוב לציין שבמידה ואכן מדובר בהחלפת מנעולים בתל אביב, כל מנעול מגיע אצלנו באריזתו המקורית.

נקודה חשובה נוספת שכדאי לשים אליה לב וחשוב לדעת בכל הקשור לשירות החלפת מנעולים, שכל מנעול מגיע גם עם 2 מפתחות לפחות. יש חברות מסוימות שגם מכניסות לאריזה של הצילינדר 3 מפתחות. אבל הנקודה החשובה היא, שתמיד יהיו יותר ממפתח אחד באריזה.

חשוב לשים לב בעת החלפת מנעול כמה מפתחות מגיעות עם המנעול
חשוב לשים לב בעת החלפת מנעול כמה מפתחות מגיעות עם המנעול

הנקודה הזו חשובה, כי בשירות החלפת מנעולים וכן בהחלפת צילינדרים תקבלו את המפתחות. וודאו שאכן יש יותר ממפתח אחד ושלא שקיבלתם מאיזה 'חאפר' שירות עם צילינדר ישן שנתקע לו ברכב ובא לעשות עליכם סיבוב.

באופן טבעי כמו כל חומר אחר על פני הגלובוס, גם למנעול שלכם יש תאריך תפוגה, הוא לא יכול לפעול לנצח. תשמחו מזה שאתם מחליטים להחליף אותו כעת ולתת לעצמכם שנים ארוכות של שקט.

אצלנו באריאל מנעולן בתל אביב, תקבלו אחריות על השירות. במידה והזמנתם שירות החלפת מנעולים בתל אביב, ומשהו התפקשש בגלל טעות אנוש, ניתן לפנות אלינו ונתן לכם שירות מקצועי, מהיר ויעיל לא פחות ממה שניתן בהתחלה.

עוד דברים שחשוב לדעת על החלפת מנעולים בתל אביב היא, שיש הבדל בתעריפים בין היום לבין הלילה. הרי יש הבדל בין לקרוא למנעולן בערב חג לבין לקרוא לו באמצע היום.

מה חשוב לדעת לפני החלפת מנעול בבית
מה חשוב לדעת לפני החלפת מנעול בבית – לגזור ולשמור

כשאתה בוחר מנעולן לקבלת שירות, כדאי להסתכל על המלצות העסק ולנסות להכיר כמה שיותר את המומחיות והניסיון שמביאים איתם המנעולנים. וכן, אם יש להם תעודת יושר ממשטרת ישראל, כלומר שאין להם עבר פלילי.

על איכות לא מתפשרים. לכן חשוב לפעול מתוך שיקול דעת. היזהרו מפרסומים על הרכב או במגנטים. אין זה אומר שכל מי שמפרסם את עצמו בדרך הזו אי אפשר לסמוך עליו, אבל לעיתים רבות מדובר בבעלי מקצוע שמקווים לרגע שתראו את הפרסום ומיד לאחר מכן דלת הרכב שלכם לא תיפתח. הם כמו הנשרים הממתינים במדבר לפגר, כדי לנצל את ההזדמנות.

סוגים שונים של מנעולים חכמים לבית התקנת מנעול חכם במהירות
סוגים שונים של מנעולים חכמים לבית התקנת מנעול חכם במהירות

שאלות נפוצות

תוך כמה זמן אתה מגיע אליי בשביל להחליף מנעול?

היי חבר! תודה על השאלה
תוך רבע שעה אני אצלך עם כל הציוד הדרוש להחלפה או להתקנת מנעול בתל אביב

כמה יעלה לי החלפת מנעול בתל אביב?

המחיר עבור החלפה או התקנת מנעול בתל אביב משתנה בהתאם לסוג המנעול, סוג הדלת ודחיפות ההחלפה. המחירים בממוצע

כמה מילים אחרונות לסיכום

אנו מקווים שמה שנכתב כאן סייע לכם לגבש דעה וכן להבין את השירות שאנו נותנים לכם. אנו לא עושים רק החלפת מנעולים בתל אביב, אלא יכולים להעניק לכם שירות בכל הנוגע בענף המנעולנות. זו המומחיות שלנו.

התקשרו עכשיו ואריאל מנעולן בתל אביב בדרך אליכם…

מנעולן בתל אביב אייקון מלא לאתר
וואי איזה כייף שהגעתם!

הכנתי לכם מאמר ממש שווה בנושא:

החלפת מנעולים בתל אביב

אם בא לכם לקצר ולקפוץ קדימה, אתם יכולים ממש מכאן:

תקפיץ אותי ישר ל...

לקוחות מבסוטים

בואו תשמעו מה שכמה לקוחות שממש מרוצים אומרים עליי

"נזקקתי לפורץ מנעולים בתל אביב באמצע לילה, והשירות שקיבלתי היה מעולה מההתחלה ועד הסוף"
יונתן
תל אביב
"הרכב ננעל לי כשהמפתחות בפנים, חיפשתי בגוגל פורץ רכבים בתל אביב, והם הגיעו ופרצו לי את הרכב תוך דקות"
מאיה
תל אביב
"בעקבות מעבר דירה הייתי זקוקה לבצע החלפת צילינדר בתל אביב, הם הגיעו וביצעו לי את העבודה לשביעות רצוני"
שילת
תל אביב
מנעולן חמוד בתל אביב 1 min

חייב מנעולן?
יצאת גאון וננעלת מחוץ לבית?
הגעת למקום הנכון!

ורבע שעה אני אצלך

רק שנייה לפני שהמנעולן הולך..

אם אתם לא מתמצאים בשמירת ותחזוקת הדלתות והמנעולים, רצוי שתבקשו טיפים מאריאל המנעולן.

תחזוקה טובה של המנעול והדלתות ימנעו הישנות של בעיות בעתיד, וככה לא תיתקלו שוב בתקלות האלה שיצריכו קריאה למנעולן. המנעולנים שלנו ישמחו לתת טיפים מקצועיים מהידע שלהם.